joi, 21 aprilie 2011

In biserica ca in banca...

  Am decis sa incep acest blog cu ceva care m`a socat puur si simplu`:|.
Acum cateva zile am decis sa ma duc si eu pana la biserica pentru a ma marturisi si a ma impartasi.In prima zi , adica sambata , am intrat pe poarta , mi`am facut cruce..bla bla bla.Apoi ,am intrat in biserica.Iar de`aici incepe socul.Cand dau sa ma inchin la o icoana de la intrare , ce sa vad??In suportul de sticla in care era am zarit bani.Ma gandeam ca era o greseala care au facut`o niste oameni .Dar , cand ma duc la urmatoarele icoane vad acelasi lucru.!Domnlee` , asta`i biserica sau casa de fonduri financiare??!Bine.Inteleg si eu ca trebuie sa fie si biserica fondata de cineva pentru a`si lua covoare si alte chestii...si ca preotii ar avea nevoie de venituri.Dar se zice ca banii nu aduc fericirea...mai ales in sufletele celor propusi de Dumnezeu sa duca mai departe credinta.Apoi , am intrat mai adanc in sufletul bisericii pentru a putea sa ma asez la randul de oameni care asteptau cu nerabdare sa fie iertati de Domnul.In timp ce ajunsese randul aproape de capatul bisericii , oamenii din fata mea incepusera sa se foiasca , scotand niste bani de`un leu din buzunare sau genti.Acum ma gandeam ce vor face oare cu ei`??Adica...ce faci cu banii in fata unui preot.Cand eram aproape de intrarea in lacasul Domnului spre iertarea pacatelor , am observat cum doamna din fata mea lasa banii aceia intr`un fel de cutiuta pusa special.Aveam si eu bani la mine ...dar nu pentru aceasta prostie ci pentru ca apoi urma sa plea nu mai tin minte unde.Acum ma tot gandeam daca e normal sa dau banii oamenilor Dumnezeului.Si mi`am zis ca nu e posibil asa ceva!!Adicaa....ce`i asta???Sa zicem ca acolo nu era un preot ci era insusi Dumnezeu .Tu ii dai bani Dumnezeului care te`a creat pe tine in scopul de a trai fara iubirea atat de mare a banilor.??Nu numai ca m`a socat dar nu`mi permit ochilor sa vada aceasta porcarie!.
  Cand eram mai mica , din greseala puneam banii in fata icoanelor.Bunica mea imi tot spunea ca sa nu`i mai pun acolo deoarece "distrug credinta".Dar la biserica??!Acolo nu o "distrugi"??!In finee`.Am vrut sa abordez o tema care m`a uimit!Este doar parerea mea!Nu oblig pe nimeni sa ma inteleaga...
Si cam atat....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu