luni, 2 mai 2011

Pentru El.:(

 Deci n-am mai scris de-o gramada de timp...nu prea am avut cum.In finee,ceea ce-o sa scriu acum e pentru El...si stiu ca niciodata n-o sa vada asta.
  "Te iubesc,
          Stiu ca nu-ti pasa...dar recunosc.Pur si simplu nu mai pot sa tin in mine sentimentul.Te iubesc si te-am iubit...chiar daca nu aratam asta.Scuze ca am fost o greseala pentru tine.Sincer te iubeam si inca simt acelasi lucru...doar ca acum stiu cum sa arat asta...dar e prea tarziu:(.Abia acum mi-am dat seama ca nu am stiut sa pastrez ce am avut.Abia atunci cand pierzi pe cineva iti dai seama cat de mult il iubesti.Am inteles ce inseamna tristetea,dorul,sa nu poti uita,sa te gandesti NON-STOP la cineva,sa visezi aceeasi persoana in fiecare seara!E greu sa te privesc fara sa observi...stii??!Te iubesc.Vreau sa nu te mai privesc pe ascuns,sa te pot atinge fara sa tipi la mine,sa am faci sa rad...cum stiai tu...doar TU:(!Vreau prea multe chestii care presupun ca nu se vor implini niciodata...fiindca doar tu poti sa-ti controlezi sentimentele...depind de tine.!:(
                                                        Mi-e dor!Te iubesc.!,
                                                                                     Cineva`"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu