luni, 23 mai 2011

Nu mai inteleg nimic.

 Nu mai inteleg nimic....pentru ca nu ma pot decide...nu pot hotari.Ma doare sa vad ca spui una si faci alta...ca intrebi ceva si stergi altceva.Chiar doare....fiindca imi zici sa ma schimb...m`am schimbat...nu ti`ai dat seama?Dar ce rost are ca m`am schimbat...pana la urma nu`ti pasa...spui ceva dar nu stii sa respecti.Poate asa faceam si eu inainte....dar acum nu mai fac.Am inteles ce inseamna...iar acum tu folosesti asta impotriva mea.Vreau sa te decizi...chiar daca o sa ma doara...poate...decizia ta.Dar vreau atata tot.Sa nu`mi mai fac sperante de fiecare data...deoarece o sa regret...crezand ca ce visez e adevarat...dar e fals.Doar minciuni...iti bati joc de mine.
 Nu mai stiu ce sa cred...pe cine sa cred...sau daca sa cred!Nu mai am incredere in nimeni...nu mai inteleg nimic.Vreau sa nu`ti mai bati joc de mine.Gata.Opreste`te!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu